Rekomendowane Centrum Pobytowe
Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w 2012 roku

AEROBIK

Zapraszamy na zajęcia aerobiku. Zajęcia odbywają się od 19.00 do 20.00 w każdy wtorek i czwartek.
Cena 5,50zł za godzinę.

Siłownia - rezerwacje

Siłownia jest zarezerwowana


w poniedziałki 15.30 - 17.00

HALÓWKA

Po bieżące informacje dotyczące halówki zapraszamy bezpośrednio na stronę rogrywek osir.lubawa.pl/halowka

Hala - promocja

Iformujemy o możliwości korzystania z hali sportowej przy ul Łąkowej 8 . w soboty, niedziele oraz dni świątecznych w cenie tylko 28zł/godz

?
Aa Aa Aa

Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lubawie

Regulamin rozgrywek 15 Edycji - sezon 2011/2012

Otwarte Mistrzostwa Lubawy w Halowej Piłce Nożnej o Puchar Burmistrza Lubawy

Regulamin do pobrania: ↓ wersja .pdf | ↓ wersja .doc | ↓ wersja .odt
Karta zgłoszenia zawodników: ↓ wersja .pdf | ↓ wersja .doc | ↓ wersja .odt

I Przepisy ogólne.

  1. Organizatorem Mistrzostw Lubawy w Halowej Piłce Nożnej (XV Edycja) jest Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lubawie.
  2. Mistrzostwa Lubawy w Halowej Piłce Nożnej są rozgrywane według obowiązujących przepisów gry w futsal ze zmianami ustalonymi w niniejszym regulaminie
  3. Rozpoczęcie rozgrywek nastąpi dnia 13.11.2011r. (niedziela) o godz 14.00.

II Zgłaszanie drużyn.

  1. Każda drużyna dokonuje zgłoszenia zespołu do dnia, w którym następuje losowanie pierwszych meczów.
  2. Warunkiem przyjęcia zespołu do rozgrywek jest opłacenie wpisowego, które powinno być dokonane do dnia rozpoczęcia rozgrywek.
  3. Drużyna jest zobowiązana do przedstawienia pisemnego składu zespołu organizatorowi Mistrzostw, według załączonego wzoru.
  4. Jedna drużyna może zgłosić do turnieju 12-stu zawodników.
  5. W połowie edycji może nastąpić wymiana dwóch zawodników, wykreślenie dwóch i dopisanie dwóch nowych; jeżeli skład drużyny nie liczy 12-stu zawodników istnieje możliwość jedynie dopisania.
  6. Podczas Mistrzostw prowadzona będzie klasyfikacja najlepszego strzelca.
  7. W drużynie może być zgłoszonych dwóch zawodników IV lub wyższej ligi (nie dotyczy zawodników wieku juniora).
  8. Na boisku w strefie zmian może przebywać zawodnik zgłoszony do meczu i jeden opiekun drużyny. Pozostałe osoby przebywają na trybunach.

III System rozgrywek.

  1. Mistrzostwa Lubawy w Halowej Piłce Nożnej zostaną rozegrane systemem „każdy z każdym”, a w przypadku kiedy liczba zgłoszonych drużyn nie przekroczy 10-ciu systemem mecz + rewanż.

IV Zasady gry.

  1. Zasady gry według zasad futsalu.
  2. Zmiany ustalone przez organizatora:
    • czas gry 2x15 minut, ostatnie dwie minuty meczu czas zatrzymany,
    • faule akumulowane (pierwsze 3 faule karane rzutem wolnym z miejsca przewinienia, każdy kolejny faul z linii 10 metrów tzn. przedłużony rzut karny lub z miejsca faulu jeżeli nastąpi między polem bramkowym a linią 10 metrów i zawodnik uznał, że sytuacja do zdobycia bramki jest korzystniejsza,
    • faule akumulowane są liczone od początku w każdej połowie,
    • drużyna może skorzystać podczas meczu z jednej przerwy trwającej 1 min,
    • bramkarz wznawia grę wyrzucając piłkę poza pole bramkowe ręką w ciągu 4 sekund,
    • po uwolnieniu piłki ze swego posiadania bramkarz nie może otrzymać jej ponownie od współpartnera, chyba że została zagrana lub dotknięta przez przeciwnika,
    • zawodnicy mogą grać ślizgami.
  3. Punktacja:
    • za wygrany mecz – 3 pkt,
    • za remis – 1pkt,
    • za przegrany mecz – 0 pkt,
    • walkower – 5:0 (bramki dopisane 5 zawodnikom, po jednej każdemu zawodnikowi ze wskazaniem przez kapitana).
  4. O kolejności w tabeli decydować będzie:
    • ilość zdobytych punktów,
    • bezpośredni mecz,
    • różnica bramek,
    • ilość bramek zdobytych,
    • ilość bramek straconych.

Nagrody.

  1. Trzy zwycięskie zespoły otrzymają puchary.

V Przepisy końcowe.

  1. Zawodnicy uczestniczący w rozgrywkach ubezpieczają się we własnym zakresie.
  2. Organizator ponosi odpowiedzialności cywilną wyłącznie za wypadki powstałe z winy organizatora, a nie wypadki spowodowane przez innych uczestników rozgrywek.
  3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie obiektu.
  4. Za usterki stwierdzone w szatniach odpowiedzialność ponoszą drużyny.
  5. Drużyna stwierdzająca usterki zgłasza je do organizatora.
  6. Zabrania się wnoszenia na teren obiektów napojów alkoholowych.
  7. Zabrania się palenia papierosów na terenie obiektu rozgrywania Mistrzostw.
  8. Wszystkie inne sprawy związane z Regulaminem rozstrzyga organizator.
  9. Zgłoszenie drużyny do rozgrywek jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu i zasad gry.

DO GÓRY ↑

Projekt i realizacja: Wojciech Grabowski © Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lubawie